איך לשדרג את האירוע בקלות ובזול?

לשדרג את האירוע בקלות ובזול

תכנון אירוע עשוי להיות מאתגר לעיתים, זאת בשל העובדה שתקופת התכנון כרוכה בלא מעט משימות, כשבין היתר, ישנו הרצון להפוך את האירוע לייחודי ושונה מיתר האירועים. רבים מחפשים אחר דרכים לשדרג את האירוע שלהם, ומנסים למצוא פתרונות יצירתיים ורעיונות מקוריים שיהפכו את האירוע שלהם למיוחד בסצנת האירועים המתפתחת. ריכזנו בעבורכם כמה רעיונות שכדאי לקחת בחשבון.

פירות זה כל הסיפור

יש לא מעט דרכים להגיש קינוחים באירוע, כשניתן להגיש אותם כמו בבופה, לארגן קיאק קינוחים (או כל אטרקציה דומה) שמגיע הישר לתוך רחבת הריקודים או לחלופין, להגיש את הקינוחים לשולחנות. במקום להכביד על האורחים עם קינוחי שוקולד, נסו לגוון עם מגש פירות מפנק שיוגש לכל שולחן, כשכמובן ניתן להוסיף גם כמה קינוחים קלאסיים אהובים.

עמדת ברכות בכניסה לאירוע

לאחרונה נדמה שרבים בוחרים להציב בכניסה לאירוע עמדת ברכות. אם בעבר היו אלבומי האורחים דומיננטיים בחתונות ובר מצוות, הרי שכיום, מארגני האירוע מעדיפים להציב עמדה ובה שלל כרטיסי ברכה ריקים וחומרי יצירה לקישוט כמו וואשי טייפ, מדבקות, עטים צבעוניים וכו'. כך, כל אחד מהאורחים יוכל לכתוב ברכה יצירתית ומעוצבת לחוגגים.

כל האורחים פרחוניים

עמדה נוספת ופופולארית לא פחות היא עמדת השזירה המוצבת בכניסה לאירוע. בעמדה (בין אם היא מאוישת או לא), יש מגוון רחב של פרחים, כך שכל אורח יכול להתקשט. זה מאתים בעיקר לאירועים קלילים ולאירועי צהריים, וכמובן פחות רלוונטי אם מדובר באירוע חורפי.

עציצי תבלין

רכישת עציצי תבלין ממותגים והצבתם על שולחנות האורחים היא לא רק אופציה לעיצוב השולחן, אלא שהעציצים הללו מהווים מתנות נהדרות ומזכרת מהאירוע. כדאי לצרף פתקיות קטנות לעציצים שעליהם תכתבו "קחו אותי הביתה", כך שלא יהיו לבטים בנוגע לכך.

תפריט אישי

דרך מעניינת לשדרג את האירוע היא באמצעות הנחת תפריטים אישיים לכל אורח על השולחן. בתפריט תוכלו לפרט את המנות שיוגשו, לרבות הקינוחים. ניתן לעצב את התפריטים בקו העיצובי של עיצוב האירוע, ובכך לשמור על אמירה אישית ועיצוב רציף.

יש לא מעט דרכים לשדרג את האירוע, כך שתוכלו לבחור את הדרך האידיאלית ביותר בעבורכם. מזל טוב!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הדברת ג'וקים
הדברה וניהול מזיקים, מתייחס לכל מערכת או אמצעי המבקשים לחסל או לווסת את אוכלוסיית החרקים הנחשבים...
קרא עוד »
מרץ 22, 2022
הפעלות לאירועים בכל חג ומועד
על מנת לתכנן אירוע מוצלח, עליך לקיים הפעלות עבור המשתתפים שלך. כאן נכנסים לתמונה כותבי הבינה...
קרא עוד »
פבר 26, 2023
צימרים בצפון לזוגות – טיפים לתכנון חופשה זוגית
חופשה זוגית היא הכרח לכל זוג. כל זוג צריך הזדמנות להתאוורר ולשנות את האווירה של חיי השגרה. חיי השגרה...
קרא עוד »
מרץ 18, 2018